Theadamlife

JOBB?

Kategori: På svenska

yes så har jobbsökandet kommit igång på allvar för min del. Har inte gjort annat än att sökt jobb sen sista veckan i augusti och idag hade jag min första jobbintervju (andra i livet för mig). Det är väl inte så dåligt jobbat ändå?! Behövde ju inte vänta så länge på att någon skulle höra av sig.

Så idag åkte jag till Solna. Hela dagen tog strax över tolv timmar från dörren hemma och tillbaks igen. Väldigt intensiv dag men jag var peppad för att köra skiten ur den där intervjun!! Kunde dock ha börjat bättre... tog tunnelbanan till Solna istället för pendeltåget vilket ledde till att jag missbedömde tid och avstånd till företag vilket i sin tur ledde till att jag lite halvt fick springa till intervjun VILKET I SIN TUR ledde till att jag kom fram andfådd och helt blöt av svett... yey... inte bästa början!

Men jag körde på och fick nog fram alla mina goda sidor (förutom att det ingick ett mindre prov i mina excel kunskaper... vilka är lika med noll... not good) 

MEN visst det är ju uppmuntrande att folk vill ha mig till intervju men kommer de vilja ha mig för evigt???


KUnde inte bestämma mig för vilken kostym och skjorta jag skulle ha så fick göra ett litet översiktligt collage, lol. Vinnaren blev den till höger, gjorde jag rätt?!

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Jag har missat flera månader av ditt liv! SHiet, du är tillbaka i Sverige och söker jobb åtminstone nära hufvudstaden ! ;)

    2010-09-08 | 22:08:43
    Bloggadress: http://johannaekstedt.wordpress.com
  • Linda säger:

    Riktigt nice Adam, helt rätt val.

    2010-09-13 | 09:03:46
  • Stalker =) säger:

    vad var det för jobb du sökte Adam =)

    2010-09-13 | 20:28:32
  • Moster Monica säger:

    Gud vad snygg du är i kostym

    2010-09-26 | 21:12:41
  • Marcus säger:

    You are such a photo bitch :)!

    2010-11-15 | 07:14:06

Kommentera inlägget här: