Theadamlife

Shoppingfynd

Kategori: På svenska

Det regnar igen så nu är vi inne på tredje veckan i rad av skitväder. Jag tycker inte det är så illa dock, jag trivs i höstmörkret och myser av att kunna sitta inne när det regnar ute men jag klarar inte av bara sitta och glo en hel dag! Så vi gav ut på en liten tur för att hitta någon liten present till lillebror som kommer och hälsar på nästa helg.

Vi åkte till Opéra och som tur var så var det inte helt smockfullt på gatorna. Jag visste inte vad jag skulle köpa så vi gick och tittade lite i affärerna på måfå.

Vi hamnade i alla fall på Uniqlo, en japansk klädeskedja. Jag brukar inte tycka om deras kläder för att de känns lite för alldagliga men idag så var det specialpris på mängder av kläder så det slutade med att jag hittade båda byxa och t-shirt.

Gissa vad det kostade? Bara 19 euro!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: