Theadamlife

Tack gode Gud för fredag!

Kategori: På svenska

Jag skulle egentligen gått ut och festat idag men sen när jag kom hem så kände jag inte alls för att gå ut och träffa massa fransmän. Istället så stannar jag hemma och nu har jag sett både det senaste avsnittet av svenska Hollywood fruar och project runway Sverige som går på trean (jag får dock se det på min mobil istället, utan reklam dessutom!!). Project Runway är faktiskt riktigt bra, känns som att de satsat på att göra en seriös säsong och de tävlande är riktigt bra! Men tror de har det lättare än i det amerikanska originalet, där får de mindre tid och svårare utmaningar.

I veckan har jag haft en workshop om hur vi ska kunna sälja bättre på jobbet och som inspiration tittade vi på ett klipp från filmen Boiler Room, skitbra motivation om man ska bli säljproffs! ;) Jag får se till att slänga upp ett klipp här på bloggen en dag eller så kan ni söka på youtube så kommer ni fatta varför det är säljinspiration

Så här ser det dock inte riktigt ut på mitt jobb!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: