Theadamlife

Paris i bilder

Kategori: På svenska

Jag har nu äntligen tagit tag i att tömma min kamera på bilder. Den blev fullnär jag var i Paris och jag hade ingen möjlighet att lägga över bilder någonstans... så kan det gå!

Blev en superhelg i alla fall. Vi gjorde inte så mycket sightseeing, gick bara runt och njöt av alla hemliga gränder som finns i Paris. Man kan nog aldrig tröttna på den där staden! Jag och Mr. Bo ska dessutom tillbaka en sista gång denna helgen igen. Han ska på jobbintervju och jag ska ta mitt tåg som ska ta mig hem till Sverige igen.

vet inte om jag vill... :(

Här är lite parisbilder i alla fall!


Vi gick till Père-Lachaise, en jättekyrkogård med massa döda kändisar... Lite udda att turista där inne men det var en bra och lugn start på dagen! Oscar Wilde, Balzac, Piaf, Morrison m. många många fler




Operan,där vi shoppade loss bland alldeles för många shoppinggalna parisare




på kvällen blev det fest i vanlig ordning :)

Galna fransmän!


Kommentarer

  • Lova säger:

    den kyrkogården har jag velat besöka! :)

    är du hemma nu? jag slänger iväg ett sms så får vi se.. ;)

    2010-10-07 | 22:20:20
    Bloggadress: http://lovlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: