Theadamlife

Tentan avklarad

Kategori: På svenska

I fredags blev tentan avklarad, både Bob och jag kände att den var ganska lätt. Hoppas bara att den var tillräckligt lätt för jag har aldrig varit så omotiverad till att plugga! Tack och lov så var det utbytesstudenter i klassen vilket innebär att de sätter ribban för att klara kursen ganska lågt! (jodå, jag får lov att säga så för jag har själv varit utbytesstudent nu två gånger...)

Dagen innan tentan och hela helgen så har jag mer eller mindre käntmig som en zombie. Jag har legat i och pluggat så mycket sen jag vet inte när. Detta gjorde helt enkelt slut på kroppen och sinnet... Inte blev jag mycket piggare av att mamma, pappa och lillebror kom och hälsade på i helgen. De tar ganska mycket energi av en men det var det helt klart värt! Vi gick på museum, jag visade mitt område och vi vandrade runt i Göteborg. För att inte tala om att vi åt och åt och åt och åt! Känns som jag har inte gjort annat än varit på restaurang hela helgen. Började kännas lite som Taiwan där i slutet ;)




Min kamera är helt enkelt kaputt och därför togs inte många kort i helgen men min telefon verkar vara ganska bra på bilder trots allt!

Nu är det en ny vecka och det är dags att sätta igång med uppsatsen på allvar! Jag ska ner på stan nu för att träffa Bob och snacka ihop oss om vad sommåste göras. Jag har en känsla av att det blir inte så mycket lov i påsk... ouff!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: