Theadamlife

Gossip weekend

Kategori: På svenska

Det har varit en intensiv helg med massa släkt men ännu mer folk som från byn. Med andra ord så har jag nu fått koll på vad alla mer eller mindre viktiga personer håller hus, vad de gör och vad de kommer göra. Jag känner att mitt huvud håller nästan på att få en orgasm av den enorma information och skvaller som jag har fått in! Lite illa ordval men anyways ;)

Grejen var den att farmor och farfar fyllde hela 85 år! Helt otroligt vad länge de varit med och jag kan inte annat än imponeras och hoppas att jag ska få ett lika lyckligt liv som de haft tillsammans.

I alla fall så ville farfar fira till det lite och bjuda på tårta efter gudtjänsten i lilla kyrkan i byn. Jag har inte varit där på evigheter och det är ju också här som hela byn träffas varje söndag så jag kan tänka mig att de var alla lite chockade att se hela familjen Nors på gudstjänsten :P Massor folk kom och frågade vart jag varit och vad jag ska gör och i utbyte fick jag information om vad som hönt deras barn och allt möjligt annat, aaah, spännande!

Det näst bästa med dagen var att väl hemma hos farföräldrarna så bjöds det på smörgåstårta! Alltså jag älskar verkligen smörgåstårta och man får det allt för sällan. Jag åt tills jag nästan sprack! med spricka så menar jag då mina jeans... jag måste verkligen se till att bli av med de där asien kilona snart...



 
Dressed for succes, lite kallt med sommar trenchen och skorna men som tur var så kunde jag hålla mig inomhus ;)


Min bröder! typ enda bilden på oss tillsammans...

Kommentarer

  • Åsa säger:

    Smörgåstårt-släkten!! Jag är den enda som fotrfarande säger att det är mycket läskigt med smörgåstårta!! Kan inte förstå att alla älskar det!!:) lol



    Verkar som att det var bra annars!! Synd att jag inte kunde komma, men jag ska väl försöka att hinna med Gbg innan jag åker iaf, om inte så kommer jag att bo där i höst! Det är iaf planen, så då har vi mycket tid att ses! Trivs du för övrigt däruppe?? Och du vet att du är välkommen ner till Sevilla anytime! Jag stannar tills slutet av augusti, och i början av juli börjar Ryanair köra från Gbg till Málaga!! Då blir det billigt att hälsa på!!:)



    puss och kram

    2010-03-02 | 02:26:29
    Bloggadress: http://asabackhouse.blogg.se/
  • bettan säger:

    var e den bilden tagen någonstans??

    2010-04-03 | 02:01:31

Kommentera inlägget här: