Theadamlife

på flygplatsen

Kategori: På svenska

jag och bob sitter just nu i en flygplats någonstans utanför Kuala Lumpur och väntar på att få gå ombord på vårt flyg till Krabi. Alltså shit och herregud vad mycket stress det blev där i slutet, vi hade inte köpt biljett innan och åkte därför tidigt in till stationen i KL där Airasia har ett försäljningställe. Vi köade där i en timma och när vikom fram så sa kvinnan bakom disken att hon inte kunde sälja biljetten för att det var alldeles för nära att planet skulle lyfta (tre timmar!!) Så vi ta vårt pick och pack och skynda till en buss så vi kunde köpa våra biljetter direkt på plats istället.

Ingen stress där dock, jag sov hela timman på bussen som en gris och jodå, som alltid på bussar så dreglade jag.. yummie Pinsamt värre men jag kommer ju aldrig träffa människorna igen ändå så what the heck.

Vi checkade i alla fall in 5 minuter innan incheckningen skulle stänga, puh! Det vill jag aldrig vara med om igen!

Men allt hade ju ändå ett lyckligt slut, Krabi here we come!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: