Theadamlife

Semla!

Kategori: På svenska

Så äntligen så fick jag min semla, en vecka försenat men den smakade lika gott ändå!

Idag var jag på min första föreläsning och den var till råga på att redan kl 8 på morgonen! Jag är inte van vid att gå till skolan så tidigt så självklart blev jag försenad... "Lektionen" varade ändå bara i 20 minuter typ så det kändes inte precis så nödvändigt att vi skulle vara där så tidigt men men! Jag kom ju upp ur sängen i alla fall så nu har jag extra mycket tid att ta död på. Kanske skulle plugga istället, fick ju ändå en ny uppsats som vi måste göra klart till nästa vecka. Får se hur motiverad jag är, börja lite kan jag ju!

 
Så här glad kan man va en underbar dag sån denna :)

Kommentarer

  • Adam's stalker säger:

    Aaadam, is that your wallet?

    2010-02-24 | 17:30:40
  • Adam säger:

    hello mr/ms stalker, no its Bob's of course

    2010-02-24 | 18:25:01
    Bloggadress: http://theadamlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här: