Theadamlife

Gym!

Kategori: På svenska

Nu ska jag äntligen iväg för att köpa mig ett gymkort! Alltså jag har liksom längtat till denna dagen då jag äntligen skulle släpa mig tillbaka till gymmet igen. Inte så ofta man har den känslan antar jag... Jag hade så mycket muskler och var så vältränad innan jag åkte till Taiwan. Väl i Taiwan så anpassade jag mig till den asiatiska livsstilen vilket innebär, shopping, äta på restaurang och minimalt med motion. Denna oerhört bekväma livsstil gjorde ju självklat att alla muskler försvann och nu har de alla blivit till fett. Fett som framförallt sitter på rumpan och runt midjan... Inte så kul eftersom det innebär att jag kan inte komma in i mina byxor längre! Helt hemskt, speciellt eftersom trenden med slimmade jeans fortfarande är stark här i göteborg.

Så nu ska jag äntligen iväg. Gummet ligger typ 10 minuter bort så det är nära. Det enda jobbiga är att det kostar 1300 kronor! AJ! (sa min plånbok)


Här är jag på stranden...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: