Theadamlife

Efter-resor-bekymmer

Kategori: På svenska

Nu har jag helt blivit installerad här hemma, väskorna är uppackade och rummet iordning gjort! Först bar jag upp väskorna på rummet och packade upp aaaallt! Helt plötsligt fanns det ingenstans att att stå för alla saker, kläder, papper och souvenirer från de senaste två månaderna tog upp hela golvet. Som sagt så har allt nu blivit tvättat, grejen är bara det att det finns ingen plats i min garderob ELLER i min byrå för alla nya kläder! Det är inte det värsta dock, mitt monsterpaket med 22 kilo kläder är fortfarande på väg till mig över haven! Jag vågar egentligen inte säga det högt men jag antar att jag har kommit till den fruktansvärda punkt när jag måste...

RENSA UR MIN GARDEROB!

Jag har jämt dömt andra folk för att de går igenom sina garderober och slänger massa kläder, jag menar man har ju köpt in dem en gång för massa pengar och om de fortfarande är hela så är det väl ens plikt att använda dem?Men jag har nu insett att även garderober har en begränsning. Man kommer till den punkt när man har så mycket tröjor, jeans, t-shirts, skjortor, bälten, strumpor och kalsonger att man inte ens kan gömma det längre...

Men som sagt så har mitt jättepaket inte anlänt till Sverige än så jag väntar med garderoben ett tag till ;)

Om det är någon som letar efter några utsökta plagg utvalda av mig och ni vill ha dem så är det ju bara at höra av er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: