Theadamlife

snälla låt mig åka!!

Kategori: På svenska

Meningen är ju den att jag nästa onsdag ska åka till Tyskland och därefter Parisför att intervjua vårt företag som vi använder till min och Bobs D-uppsats. Grejen är ju bara den att jag ska FLYGA till tyskland...

ajsibajsi så att säga!

Idag säger i alla fall att ryanair att de låter all flygtafik gå som vanligt igen. Frågan är ju bara hur säkert det är, försvinner aska så snabbt liksom? och vulkanen är ju fortfarande mer eller mindre aktiv... Vad jag är rikgit orolig för är dock om den andra vulkanen Hekla får ett utbrott! Jag såg på nyheterna att förra gången den fick ett riktigt stort utbrott var på 1700- talet någon gång och då påverkades hela Europa med att bli mycket mörkare och det blev kallare i flera år i följd!

Usch, läskiga sånna här saker...

Och ändå så vackert!






Kommentarer


Kommentera inlägget här: