Theadamlife

Hotell för Paris bokat!

Kategori: På svenska

Sent igå kväll så bokade jag och Bob ett hotell för de första två dagarna i Paris. Vi bestämde oss för att det skulle va lättast att från början utgå från samma ställe, istället för att direkt flytta in hos våra respektive kompisar i Paris. de första dagarna kommer därför gå åt till att turista i centrum. Vi hittade ändå ett ganska bra ställe som inte var allt för dyrt och som låg nära till Louvren.

 
Tyvärr så syns det visst inte så bra på kartan men floden ligger ju där den ska och även ön med Notre Dame om jag inte ser fel!


Hotellet som vi ska bo på känns väldigt fräscht också :)



ÅÅååååhh, jag längtar nu verkligen! Helt plötsligt så är det så mycket mer påtagligt att snart så kommer jag vara i Paris! Så himla spännande! denna stad som typ alla redan varit i utom jag :P

 Det bästa är ju nästan att det är så mycket varmare där nere också! En kompis har sagt att det kan bli upp till 25 grader i Paris vid just den här tiden på året. Hoppas på det bästa och framför allt att det inte kommer regna! Jag kommer nämligen inte ha plats i väskan för några som helst regnkläder eller kyla...

Kommentarer

  • Billiga Hotell säger:

    Det ser väldigt fint ut. Lite gammalt stuk på en del av inredningen på hotellet med. Något jag tycker ger en mysig känsla :)

    2011-10-24 | 01:07:34
    Bloggadress: http://www.billiga-hotell.nu/hotell/paris/

Kommentera inlägget här: