Theadamlife

Going Asian

Kategori: På svenska

Jag tror ajg redan börajar ta tillmig kulturen här och håller till och med på att bli en asiat... Jag menar jag äter med pinnar flera gånger varje dag, jag ser på Taiwan MTV så fort jag kommer innanför dörren, asiater överallt, inte undra på att man blir en själv till slut!

MTV har verkligen gett mig en insyn i hur de coola asiaterna ser ut. och.. ja.. jag vill se ut som dem!
Inget jag är stolt över at erkänna precis, speciellt eftersom alla andra här egentligen vill se ut som mig! ;)

Jag har helt och hållet kört ner mig i en koreansk sång och en japansk, de taiwanesiska sångerna är lite väl smöriga

Kolla in denna! (favoriten)

En till sång som jag inte kan låta bli att lyssna

Vad säger du om jag kommer hem och ser ut så här?


Kommentarer


Kommentera inlägget här: