Theadamlife

döda mig

Kategori: På svenska

Jag räknar till åtta stycken munsårsblåsor på min underläpp... vill bara skära bort alltihop, det gör så ONT!!! Man får visst inte ha allt för mycket lycka här i världen, tror det är en gudomlig makt som sätter stopp.

"Nä men vad är detta lyckan går över styr där nere i Kaohsiung, vad ska vi göra? Ska vi göra så han får extra läxor eller att det ösregnar så han välter med sin scooter? Nä det är alldeles för milt. låt oss göra köttfärs av hans underläpp!!"

Vill inte visa upp mig, ännu mindre öppna min mun för att vara trevlig med alla utbytesstudenter :'(:'(:'(

Skicka lite sympati någon!

Kommentarer

  • Lova säger:

    sympati!!!

    2009-10-06 | 17:03:56
  • Lina säger:

    Stackarn! Jag älskar dig ändå. PUSS :)

    2009-10-06 | 23:01:44
    Bloggadress: http://hurricanel.blogspot.com

Kommentera inlägget här: