Theadamlife

The look

Kategori: På svenska

Vaknade hos Caroline och Philippe imorse av att klockan ringde och att jag var tvungen att åka iväg till skolan för ett gruppmöte. Inte så kul och speciellt inte när man vaknar och allt bara snurrar :P

Kom väl till sängs runt fem så inte så många timmar sömn men det får det väl va värt ;) Har legat i och pluggat så länge nu så jag förtjänade en riktigt bra utekväll. Efter lite frukost och allsång till disney sånger på franska, engelska och svenska så kände jag mig tvungen att dra iväg hem för dusch och sen vidare till mötet.

Kom två timmar försenat :P


Min oufit idag var en lagom passande för en bakfylledag right?
Fixade inte håret (Eftersom jag i princip sprang rakt ut från duschen till min scooter) så därför fick det bli hatt, hade även mina röda converse, gilla rött!

Kommentarer

  • Gerald Butler säger:

    You are such a fashion victim Mr. Nors!

    I guess you know that you will also need some fashionable winter clothes when (/if) you come back..

    2009-11-15 | 10:36:39

Kommentera inlägget här: