Theadamlife

Så det kan gå..

Kategori: På svenska

när man är omotiverad till att plugga. Jag har nu suttit här på bloggen istället i typ en timma och lagt in en liten ny "gadget" i sidan. Kan ni se vad som inte har varit där innan? Den blå klockan så klart!! Det tog ingen tid att lägga in grejen i bloggen, det som tog tid var istället att försöka hitta koden till att få all text på sidan att komma längre upp i fältet så det ligger kant i kant med bilden. Jag lyckades inte riktigt så nu ger jag upp istället.

Har fått svaren på alla frågor till tentan nu i alla fall. Läraren gav ut frågorna som kommer komma på rovet så vi ska få lära oss. Man undrar ju lite över kompetensen hos Taiwaneserna när man får göra så i skolan. Det kallas inte fusk, fastän att vissa lärare lämnar klassrummet när man skriver prov, vilket är för att "uppmuntra" eleverna att få bra resultat... Så klart de får bra resultat när man kan kolla i boken efter svaret! :P

Hoppas denna läraren kommer göra så i alla fall. Jag är lite väl distanserad från studierna, vill bara hem och packa för imorgon!


Inte min bok dock, haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: