Theadamlife

Hata Växjö universitet

Kategori: På svenska

Okej jag vet att min blogg ligger som en länk från Växjö universitets hemsida men jag måste bara underrätta er läsare detta:

VXU SUGER!!!

Jag har saker jag måste få reda på om mina studier, speciellt från Anna Lindahl på utbytesstudent kontoret eftersom jag är utomlands. Jag mailade henna för tre veckor sedan och markerade mailet med "brådskande". Inget svar ännu och varje gång jag ringer så är det inte telefon tid eller så är hon borta på möte och hänvisar till mailen. Idag så ringde jag och då sa telefonisten att hon skulle va på möte till den 7 december, jag skrattade högt i luren, så klart inte människan sitter i möte dygnet runt men jobbar med att svara på studenters mail är uppenbarligen inte någon hög prioritet....




Jag har dessutom ringt och mailat Sara Phlipsson som är ansvarig på marknadsföringsprogrammet, inget svar där heller... Vad gör människor egentligen???

Om de nu är så upptagna med att hjälpa alla andra studenter så de inte hinner med allt på en gång så får väl universitetet anställa fler folk!

Om de som svar skulle säga att de inte har pengar till det så är mitt råd:

LÄGG NER HELA SKITEN DÅ ISTÄLLET!

Kommentarer

  • Camilla säger:

    Råkade trilla in på din blogg Adam och kan inte annat än att hålla med om att det är extremt dåligt. Dock ska ju VXU faktiskt dö om någon månad och bli Linneuniversitetet istället. Kommer säkert att bli mkt bättre då (eller inte!). Hoppas att du har det bra i Taiwan iaf! :)

    2009-11-30 | 15:37:02
    Bloggadress: http://camiiiilla.blogg.se/
  • Sara säger:

    Hahahahaha, visst älskar man det ibland. Jag brukar maila min studievägledare typ tre gånger utan svar, sen brukar jag gå dit, hon ba "men alltså jag har inte tid, skicka mail så kan jag hjälpa dig bättre" och ba "men alltså ja men visst..."

    2009-11-30 | 21:42:11
    Bloggadress: http://www.xit.nu/
  • sofieeeee från sverige - du vet hon du träffade i schnitzelland säger:

    hahahhahahahahhhahhahaha!!! du är inte bitter va??

    2009-12-01 | 11:34:36

Kommentera inlägget här: