Theadamlife

Ewwh

Kategori: På svenska

Det bor en kackerlacka i vår innergård, nu när jag kom tillbaka från Seven/Eleven så satt den och väntade på mig framför dörren. Fy fan vad äckliga de är alltså!! Det gör det inte bättre hellre att de kan flyga de små (eller stora borde det va) krypen! Dan och Ulrika har redan blivit anfallna av en jätte, usch usch usch

Jag ville inte riskera att bli attackerad av denna så jag stod en stund och vevade med foten en bit ifrån och hoppades att den skulle fatta vinken men icke! Han hade säkert siktet inställt på att komma under kläderna på mig :P Jag kastade sedan ett löv mot den och hoppades att den skulle bli rädd, blev den inte. Under tiden som jag kämpade mot denna jätte så var den en kinesgumma som tittade på (ja jag kände mig ganska dum...). Jag fick till slut ta modet till mig och hoppa över den.

Som tur är så har vi inga i lägenheten, bara nått litet och mindre ofarliga saker...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: