Theadamlife

Skärpning!

Kategori: På svenska

Japp nu ska jag minsann ta tag i det här med bloggandet, det händer ju faktiskt en hel del i mitt liv, kan ju också va en anledning till varför jag känner att jag inte orkar ta mig tid med bloggandet... Jag har varit massa sjuk nu den senaste tiden iaf, hosta och jag tror jag till och med att jga hade en släng av feber. Men det är allt för mycket att göra för att man ska kunna ta sig tid och vara sjuk! Allkår denna veckan i Växjö i alla fall vilket betyder massa med fest och igårkväll kunde jag inte stå emot frestningen att titta ner i glaset med valfri alkholhaltig dryck. Kul var det, som alltid, underbara nya bekantskaper fixades, denna gången massa finska flickor! ;)

Ms F är min nyaste sister in arms på dansgolvet, den tjejen kan man lita på! Det är bara så sorgligt att allt ska ta slut snart, det är bara två veckar av mitt underbara campusliv kvar!!!! Blir ledsen bara jag tänker på det. Mr M var så klart med ute igår, det är hans finskor som livade upp kvällen lite extra. Vet dock inte om det blev så mycket gossip igår, inte vad jag kan komma på och jag var faktiskt inte så full! Däremot så skrämde Ms F mig genom  att säga att jag tagit en shot på förfesten, vilket jag var hundra procent säker på att jag inte gjort! Detta gjorde mig riktigt rädd, har jag druckit för mycket så att mina minneshjärnceller dött??? Så var inte fallet och F fick något på efterfesten så att hon inte skulle glömma bort att skrämma mig så igen... ;)

Since this is my first official message and the other posts has just been for testing, im gonna leave this message to Alex in english... Yes i do this for you!! Even though im too lazy to write long messages in english, waaaay too much effort. MAybe ill be more motivated some other time... Some positive feedback always works ;) Otherwise just google translate it darling!!!

Ikväll blir det supermegafest, Japi is coming to town! We'll see where the night ends, im not expecting to sleep really so i hope its gonna be epic.

See you in the party fog!! pusspuss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: