Theadamlife

Ny vecka...

Kategori: På svenska

Usch, massa att göra denna veckan! Är ganska så stressad faktiskt, inatt så kunde jag inte sova, var kanske delvis för att jag vaknade mitt i natten för att jag hostade så mycket. Så hemskt verkligen, det ville inte sluta, tror jag hostade i en timma i alla fall. Det kan inte vara särskilt nyttigt eller? Borde kanske ringa en doktor men sånt tar så mycket tid!! Jag sitter nu i bibblan med Sherola i alla fall. C-uppsatsen måste bli färdig denna veckan, mer exakt så mcåste ha typ hela grejen gjord till på onsdag för att vi ska ha tid att fixa allt smågrejs som kommer dyka upp... blaaaaaaaaaaaaaaa, så stressande, känns inte som om alla förstår innebörden i hur mycket vi faktiskt måste göra, vilket stressar mig ännu mer. Men på fredag kommer det vara över i alla fall, vare sig vi är klara med skiten eller ej, då finns det ingen mer stress i världen, frihet!! Jag kan redan känna det komma, en hel underbar vecka med bara sol och relax. Kan man snabbspola?

Kommentarer

  • Lova säger:

    äsch, det är väl nyttigt för dig att ha lite panik, livet kommer kännas så mkt bättre sen om det känns skit nu =) Det jag skulle säga var att jag hade, och har hosta, som höll mig vaken preciis när jag skulle somna 2-3 kvällar i rad. Gick till apoteket o hittade information - är det torrhosta (inget händer, bara störigt) eller du haft det länge så finns det medicin att köpa, vilket jag också gjorde. Tror den hjälpte?! Testa =)

    2009-05-26 | 10:30:54
  • Lova säger:

    äsch, det är väl nyttigt för dig att ha lite panik, livet kommer kännas så mkt bättre sen om det känns skit nu =) Det jag skulle säga var att jag hade, och har hosta, som höll mig vaken preciis när jag skulle somna 2-3 kvällar i rad. Gick till apoteket o hittade information - är det torrhosta (inget händer, bara störigt) eller du haft det länge så finns det medicin att köpa, vilket jag också gjorde. Tror den hjälpte?! Testa =)

    2009-05-26 | 10:42:13

Kommentera inlägget här: