Theadamlife

Nederlag

Kategori: På svenska

Ja till och med optimism kan ta slut visst, känner verkligen för att dra något gammalt över mig just nu. Är så fullkomligt över jävligt besviken... Vi lämnade inte in uppsatsen idag, den höll inte måttet, vi behövde bara en dag till, vet inte vart all tid tog vägen! Vi kommer jobba klart den här veckan istället men fredagen kom idag, som jag hade längtat men nu känns allt bara jobbigt. Fest om en timma, är inte precis på partyhumör men hoppas jag blir glad av att se alla kompisar och att de är uppmuntrande. Kommer vara så jobbigt att dra denna historian hela kvällen om hur det gick med uppsatsen, jag får skicka vidare det till Sherola, hon skulle ta hand om mig sa hon ;P

Nä men nu får det väl vara nog, allt annat har ju gått enligt planen, så många omtentor som jag gjort denna terminen och klarat allihop! Och nu är det sommar för fan... Ååååhhh, mixed emotions!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: