Theadamlife

Jag visste väl att det skulle bli så här...

Kategori: På svenska

Ja, nu har det tagit jättelång tid innan jag gjorde ett inlägg här på bloggen men om det är till nån tröst så har jag haft skitmycket att göra. Alltså inte för att klaga allt för mycket men stressigt har det varit och sliten har jag blivit men jag har haft så kul hela veckan ändå! Så skönt att slippa sitta ensam i bibblan, Marcus har hållt mig sällskap, vi har visst lika mycket att göra i skolväg och sen lika mycket fritid som vi spenderar på sedvanligt vis, med en drink av varierande alkholhalt i handen, shaki-booty-as-hell-music i öronen och fötterna på dansgolvet. Shit vad det går åt pengar när man är ute ändå, jag köper aldrig några drinkar men inträdet blir ju ändå ganska saftigt när man går ut flera gånger i veckan...

Pengar ja, jag önskar jag hade mer. Hittade en Fred Perry väska på MQ idag, stor, vit, full med loggor på och bara 700 spänn ändå! Jag ska visst få lite mer bidrag denna månaden dock så får väl ta en runda till på stan då :) Sen väntar jag fortfarande på mina sista 10 % som jag ska få i Erasmus bidrag, wo bist du meine precious Geld!!!??? 

Sen kommer Alex och hälsar på på tisdag!!! Det kommer nog gå åt en hel del pengar då med, fest varje dag, fem dar i rad, plus massa uppsatsplugg på det, kommer bli underbart :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: