Theadamlife

Galet!

Kategori: På svenska

Nu har vi suttit i bibblan hela dagen och jobbat (igen). Sherola och jag börjar bli galna på den här skiten. Det sitter dessutom en helt främmande människa inne i vårt lilla grupprum som smög sig in utan att jag såg det. Hon måste nämligen ha en internet sladd, HA!!  Är datorn från 1900-talet eller? Till och med min gamla slitna skit har trådlöst! :P
Så här löd min och Sherolas konversation över msn när vi funderade på hur vi skulle bli av med henne (inte för att hon precis störde dock...)

hur stavar man sjasar?

skasar

Adam säger (15:41):

schasar

Adam säger (15:42):

chasar

Sha-Sha-säger (15:42):

vet inte

sjas

Adam säger (15:42):

skas

Sha-Sha-säger (15:42):

hahah

skjas

Adam säger (15:42):

stjas

Sha-Sha-säger (15:42):

schas

som dusch

schash

lol

Kommentarer

  • Bobby säger:

    hahah, omg, vilket skönt inlägg, livade upp min uppsats-maraton-dag ;)

    2009-05-28 | 20:05:15

Kommentera inlägget här: