Theadamlife

dagen efter...

Kategori: På svenska

Jag vaknade lite halvt föt typ en timma sen av att jag märkte att min dator låg i min säng. Shit vad rädd jag blev, tänk ifall jag hade förstört den! Jag gjorde typ likadant en gång i Österrike, att jag somnade med datorn i sängen och eftersom den tar ganska mycket plats ändå och sängarna där borta var orimligt små så låg jag och tryckte ända längst inne jämte väggen tills jag i mitt halvt sovande tillstånd bestämde mig för att breda ut mig lite vilket ledde till att jag kastade ner datorn rätt ner i golvet! Tror inte den lilla saken klarar av det en gång till så tack och lov att jag gick upp och räddade den och ställde på skrivbordet förut... inte för att den kan vara värd så mycket, skitlångsam och ful som den är men hela mitt liv ligger i den här datorn!

Så, till gårdagen då. Askul som alltid men denna gången extrakul eftersom det var Veronica Maggio konsert!!!! Hon är den enda svenska artisten som jag tycker om, och hon var här i Växjö på campus!!! Jag har en ganska hög grad av kändismani så ja, jag blev nog ganska galen och stod och skrek längst fram för att få uppmärksamhet så hon skulle titta på just mig, vilket hon till slut gjorde :D

När hon slutat spela gick jag Sherola och Bab runt på festivalområdet och letade efter folk som vi kände och hittade de två franska Elodie's, Den ena av dem är en riktigt prydlig tjej som alltid tar det kallt men igår var hon så full, hahahaha, en sån fröjd att se!!! Vi kommer prata om detta länge tror jag.

Sen skakades rumpan på Stallarna hela kvällen och självklart blev det efterfest hemma hos Ms F, jag bjöd som vanligt alldeles för mycket på mig själv tror jag. Jag sjöng till disneysånger med ovanligt stort entusiasm, fuck, hoppas inga av dem videorna kommer på youtube....

Älskar verkligen att det blir ljust så tidigt, när vi gick hem så var solen på väg upp, luften är så skön och alldeles vindstilla. Det bara välkomnar till mer fest men jag har faktiskt fortafarande lite sjukdom att bekämpa, hostar ut mina lungor idag så idag är det rehab som gäller.

Fest ikväll igen, kommer bli underbart, som alltid
pussspuss

Kommentarer

  • Lova säger:

    kändismani var ordet!? lille vän... :) kul att du har kul iaf, men ta hand om dig också

    2009-05-23 | 23:57:19
  • Anonym säger:

    Damn it Adam, du kallar mig "Bab" i din blogg!? vad är detta? besviken...

    2009-05-28 | 20:09:46

Kommentera inlägget här: