Theadamlife

C-uppsats

Kategori: På svenska

Jag har redan belagt mig själv med facebook förbud tills uppsatsen är klar men jag har inte nått bloggförbud... Vi har i alla fall massa att göra, var och pratade med handledaren imorse och han gav oss en del hårda besked, som att vi måste göra om hela strukturen som vi lagt upp det just nu för att göra det mer lättförståeligt för läsaren. Alltså vår handledare är ändå guld värd trots att han sågar oss, han har hjälpt oss så mycket genom hela arbetets gång så vi funderar på att genom honom muffins sen när vi är klara, om vi blir godkända förstås... :P

I övrigt så var vi ute och festade på Sivans (en av campuset två pubar) för sista gången!! Jag kom på det rätt sent på kvällen att jag faktikst aldrig mer kommer gå dit... Så många kvällar som jag spenderat på det stället och så mycket som det har dansat och jag tänkte inte ens på att uppmärksamma det! Jaja, på lördagen är det sista chansen att gå dit så då får det väl festas till lite extra.

Innan det så ahde det hela dagen (och hela veckan för den delen) varit en massa planerande och mygel för att fixa Mr M:s surprise-goodbye-party. Han kommer ha en själv på lördag men jag ville ändå göra nått extra för att visa hur mycket jag uppskattar honom! Jag ringde till honom kvällen innan och bokade in att jag skulle laga honom en rikigt svensk middag för att få chansen att prata ut lite med honom innan han åker hem till tyskland och han gick på det! Det var bara det att han som vanligt sköt på det, blev sen och alla folk som skulle komma skulle förvanas och ännu mer pyssel och förberedelser så jag blev helt slut. Till slut möttes vi upp i bibblan och sen gick hem till mig men överaskningsfesten var inte hemma hos mig utan hos mina blondinkompisar (och snart roommates) S & H. Så jag sa att eftersom jag varit så upptagen med uppsatsen hela dagen så hade jag inte haft tid och köpa den där mycket speciella ingridiensen som man måste ha i maten, utan jag hade bett dem köpa det åt mig så vi var tvungen att gå dit och hämta det. Det sista han sa innan vi skulle in till festen var att han var jättesugen på att smaka den där väldigt speciella maten. Stackarn! :P Så mycket överaskning blev det dock inte eftersom folk blev sena eftersom tiden ändrades fram och tillbaks... Men han fick i alla fall ett jättefint fotoalbum över hans tid i Växjö som jag, S & H hade fixat till han och jag tror verkligen att han blev jätteglad och överraskad! :D Tyvärr glömde jag min kamera hemma hela kvällen så inga foton, får se om jag kan få av Mr M...

Nu är det i alla fall tillbaka till uppsatsen som gäller, Sherola har satt på nedräkningen på datorn, just nu har vi lite mindre än 20 timmar på oss!!! AAAAHHHH, slit och släng, men det är lugnt just nu känns det som, imorgon är det fredag, imorgon kommer friheten!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: