Theadamlife

äventyr

Kategori: På svenska

inatt har det verkligen varit fart i luckan! För första gången i mitt liv så har jag åkt ambulans, av helt onödig anledning dessutom!!!! Hela grejen är så komisk verkligen, ikväll var det final av hela allkprsvecjan med massa fest, jag var inte alls så full som jag verit de andra dagarna eftersom jag ska upp med Sherola idag kl 12 för att skriva c-uppsats men trots detta ska man väl självklart ta vara på tiden och ha kul hela kvällen eller hur? Så jag och Sherola tävlade iaf mot varann i att springa i en plastborg (typ) och fastspända i en lina skulle man försöka springa så långt som möjligt fram, saken är bara den att jag tog kanske i för mycket i min lust att vinna och på kuppen förstörde jag mitt knä, mitt knä som egentligen redan är trasigt på grund av minisk skada och ledinflammationer :P Iaf så svullnade det upp ganska rejält och jag ville att en sjuksköterska skulle kolla på det bara för att säga att det inte var nått farligt. De hade dock ingen på området så de ringde istället ambulansen, hahahaha, så löjligt egentligen men vad som ännu mer löjligt är, är att jävla sjuksköterskaambulansmannen inte kunde säga till mig att det inte var nån fara egentligen utan att jag borde följa med dem in till sjukhuset nere i stan. Väl nere i stan sa nästa sjuksköterska att det inte var nån fara utan man borde vänta till nästa dag. HATAR DET JÄVLA AMBULANS ASET!!! Kan man inte bara klämma ur sig liksom att det inte är nån fara,????  Aja, jag behöver visst inte betala nått, kommer säkert få en baotaräkning hem senare men det skulle visst inte va nån fara, men jag var ju ändå tvungen att betala taxin hem!!! tack och lov följde Sherola med mig in, undebara kvinna :D Äventyr var det iaf och ambulansen var ju ganska cool.

Får se hur mitt ben mår när jag vaknar dock....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: