Theadamlife

Underbart härlig dag

Kategori: På svenska

Har varit ledig hela dagen idag, har inte gjort nått slags jobb alls faktiskt, vilket självaklart gnager lite i mitt sinne, borde verkligen ta tag och börja med uppgiften åtminstone... Det är bara det att den känns ganska lätt så därför skjuter jag på det hela tiden istället, mycket illa!

På min lediga dag åkte jag istället in till stan, pumpade lite muskler och bar mig sedan hem till Lova för att umgåsl lite med henne och Stalina. Försökte tänka på när jag såg Stalina sist men kunde inte komma på när, var väl för att det var den helt galna helgen i november när jag gjorde en snabbvisit hemma i Sverige, den kvällen då alla som vanligt fick i sig lite för mycket alkohol. Planen var i alla fall att vi skulle ha en liten picknick i någon av Eksjös sköna parker, svårare sagt än gjort. Det var mycket lättare att ha picknick i Österrike, där kunde man göra sin egen macka inne i mataffären, här var man ju tvungen att hitta saker som är bredbara eller inte behöver verktyg för att kunna bli ätna.




Vi kom i alla fall tille n liten park senare, åt och pratade om allt som sker i våra liv och efter det kom den självklara fototagningen, Stalina var imponerad av mina armmuskler (yey!). om det redan börjar synas resultat, hur biffiga kommer de inte va då i slutet av sommaren! Tror jag har tagit någon "före" bild och sparat den nånstans i datorn. Får se om jag vågar vara så pass självutlämnande att jag vågar ladda upp dem här på bloggen. Den som lever får se!

Var så himla kul att träffa Stalina i alla fall, det var som om inget hade hänt och det var precis lika lätt att umgås som alltid. Så skönt att vissa fantastiska saker aldrig förändras! :)



Jag satt i alla fall och skrev klart mitt CV igår natt så helt improduktiv har jag ju inte varit mina två lediga dagar. Har lämnat över den till Lova  nu för att se om hon kan piffa upp den lite. Blev alldeles för lång, måste nog skära i min personliga introduktion. Kanske borde ladda upp den här för att få lite tips?

ps. idag lärde jag mig också hur man laddar upp flera bilder samtidigt, det var ju löjligt enkelt! LOL

Kommentarer


Kommentera inlägget här: