Theadamlife

Överlevde

Kategori: På svenska

Första veckan på turistbyrån avklarad, jag har fått höra ett antal gågner nu av den ordinarie personalen att jag ser sliten ut. Visst, jag ÄR väldigt sliten och trött men jag hatar verkligen när folk säger det till mig. Det är bara ett tecken på att man inte ser bra ut och det är ju inte så kul att göra... Det är samma sak om någon säger att man ser sjuk ut. Men man kan ju se positivt på det med, att man i vanliga fall ser bra ut, när folk säger att mna inte ser sliten ut :P

Nu väntar i alla fall inte särskilt mycket mer sömn än det som blivit i veckan, i hela helgen så är schemat packat av släktkalas för farmor och farfars diamantbröllop (inte illa!!!) imorgon och pappas födelsedagskalas på söndag, sen på måndag blir det vanligt jobb igen, ser fram emot det faktiskt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: