Theadamlife

lite förbannad

Kategori: På svenska

Det är meningen att jag ska få den sista delen av mitt erasmus stipendium nu under sommaren men allt kan visst inte gå så enkelt som jag vill... AS!

Så här har mail konversationen sett ut idag i alla fall -->

> Date: Thu, 25 Jun 2009 15:05:01 +0200
> From: [email protected]

> Hej.
>
> För att få din utbetalning nu hade du behövt lämna in ditt learning
> agreement. I och med att du var sen kommer du få din utbetalning i
> augusti (under förutsättning att ditt learning agreement har kommit in
> till oss då). Anna Lindahl var inte tvungen att skriva på ditt learning
> agreement denna gången, vilket du skall ha fått information om.
>
> /mvh, Robert Andersson
> International Office


Detta skrev jag nu som svar i min oerhörda men kontrollerade ilska :P

 
Men jag vet inte var mitt learning agreement är någonstans, var det inte det som min skola i österrike skulle skriva på och som jag sedan skickade hem till er på international office? Borde inte ni ha det i så fall? Sen är det lite orättvist för när jag åkte utomlands så var dealen att jag skulle skriva i stars rapporten på internet för att få den sista delen av stipendiet, att sen ändra på kraven för att få de sista pengarna när jag har kommit hem och dessutom flera månader efter att jag återvänt känns väldigt fel. Jag har letat igenom alla mina papper från Österrike och jag kan inte hitta något som ser ut som ett learning agreement. Det är mycket möjligt att just det pappret försvann i flytten från Österrike och varför skulle jag ha brytt mig om att leta reda på det pappret där nere? Det var ju ett papper som ändå inte skulle spelat någon roll...?!
 
Om inte ni har pappret och inte jag har det, vad händer då? Jag har ju uppenbarligen uppfyllt alla krav eftersom jag egentligen redan fått stipendiet, vad stod det i detta learning agreement som har en sådan avgörande roll?
 
/Adam


Fortsättning följer...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: