Theadamlife

Lejonmanen är borta

Kategori: På svenska

...för ett tag i alla fall. Så här ser min ny kortare frisyr ut med en före och efter bild:




Som min mamma sa; det är ju ingen skillnad... Bara kortare...

Ja nu när jag själv ser på före och efter bilden så ser jag att skillnden kanske inte är så stor ändå men ändå så är den ju det! Men det är ju alltid så att man själv ser skillnaden på sig själv mycket mer än andra kan se. Brunare verkar jag ha blivit med, yey for that! Jag kommer i alla fall spara massa tid på morgonen på all tid det tar att bara få håret att inte se platt ut och jag kommer även spara massa pengar på alla hårprodukter! Det är svårt att tänka sig hur mycket som får plats i det där rufset egentligen.
Imorgon så bär det iväg till polisstationen i alla fall för att fixa nytt pass, spännande, såg de nya maskinerna som man ska ställa sig i för att ta passet i, man ska ha fingeravtryck nu med, hihi! Coolt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: