Theadamlife

Langeweile!

Kategori: På svenska

Tänkte inte på att det kunde bli så här trist att va hemma... Saknar alla kompisar. Hela helgen har vigts åt att träffa släkten och hela dagarna har det varit släktkalas, man kan ju tänka sig att jag skulle va glad att träffa alla eftersom jag inte gjort det ändå på typ ett halvt år men jag känner mig ändå ganska tom på nått sätt, kan inte förklara känslan riktigt, nått saknas helt klart som gör mig så uttråkad av att vara här hemma. Eftersom det inte händer så mycket heller just nu så finns det inte heller så mycket att skriva om.

Imorgon ska det bli lite sol i alla fall så då ska jag ut och sola och jogga och träna sen börjar jobbet klockan 12 och sen kommer jag vara borta hela dagen för att min kollega Britta ska ville bjuda oss kollegor på mat hemma hos henne i Nässjö, känns som om det har nått att göra med att hon är tysk. Sån gästvänlighet har jag aldrig varit med om innan, utom när jag var i Österrike så det är nog något kulturellt ;)

Det kommer med andra ord bli en lång dag med massa göromål, tack och lov för det!

Upptäckte förresten idag att min sommarkurs redan hade börjat, trodde man skulle få en förvarning innan men så var det visst icke! På tisdag så får jag ägna hela dagen till att göra klart lite sådana uppgifter men det verkade inte så svårt. Hoppas inte det i alla fall, kommer väl få en chock när jag väl sätter mig ner med det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: