Theadamlife

Good bye mr M!

Kategori: På svenska

 


Ja nu är mr M tillbaks hemma i Tyskland, det blev inget tårdrypande avsked men väl långa prat om allt som ska ske framtiden och allt som vi har varit med om denna terminen. Jag kom på det ganska sent att vi har pratat med varandra varje dag nu och hittatpå saker varje dag ända sen vi lärde känna varandra i februari och nu helt plötsligt... borta! Känner mig helt tom, helt klart så saknas nånting här på campus. Jag sa till honom hur mycket han gjort för mig denna terminen, att jag inte alls såg fram emot att komma tillbaks till tråkiga Växjö efter att ha levt the time of my life nere i Österrike. Men istället för att gå tillbaka in i den sega och tråkiga rytmen som varit tidigare år så blir det lika mycket fest, massoooor nya underbara vänner och tonviss med bilder och tillhörande minnen! :(

Mr M, du fehlst mir!!


I övrigt så började dagen väldigt busy med att jag skulle flytta ut från mitt korridorsboende, var lite sen som vanligt med allt och inspektören kom in och var sur över att jag inte packat klart allt i tid men han kom faktiskt 10 min för tidigt så klaga inte gubbe!! Han fyllde i alla fall år och jag sa grattis så han kunde väl inte va arg på mig efter det. Det jobbiga var dock att jag skulle bära alla mina sista saker till S & H där jag ska bo nu resten av  min allra sista vecka i Växjö! Helt underbara tjejer som har så mycket gästvänlighet att ge, är så glad att jag får bo här med dem!


Resten av dagen gick åt till att sola, ta blodprov och underhålla Mr M. Jag och S tog sen också en joggingtur och det var så skönt, så varmt det är, äntligen är sommaren här, så underbart!! Men nu är jag i alla fall helt slut, sova kanske?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: