Theadamlife

Work it, Haauu!

Kategori: På svenska

Tror jag har fått en hudstreckning eller vad det heter i armhålan längs med bröstmuskeln, här går det undan minsann!  Har just njutit lite extra av att jag är helt ledig imorgon genom att titta på 300 och spänna lite extra i muslkerna ;) Tror de måste ha fixat deras magrutor med dator eller nått...

Var så himla mycket att göra på turistbyrån idag antar att säsongen satt igång på allvar nu, jag kom dessutom en halv timma försent på grund av att jag verkligen ville skicka iväg min visumansökan idag. Alla jobbade emot mig för att jag absolut inte skulle komma i tid! Kändes som om alla var skitsura, får ta och vara lite extra snäll mot alla kollegor på onsdag då istället. Jag har verkligen slappat till detta året, känns som om jag bara glider runt lite på byrån och tar allt med en nypa salt, det kanske märks? :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här: