Theadamlife

Underbara ledighet

Kategori: På svenska

Alltså jag är så glad över att vara ledig, just att vara ledig hela dagen imorgon med gör mig extra glad. Vårt schema på byrån är ändå ganska flexibelt, ibland jobbar man kväll flera dagar i rad och då har man ändå hela dagen fri men man måste ändå planera allt runt det så man ska hinna med alla sina göromål så det passar in med den tiden. Nu har jag ingen sån tid att passa överhuvudtaget = UNDERBART!

Eller jo, jag ska i och för sig till doktorn på morgonen för att kolla upp mitt knä, har lidit av min lilla fylleskada allt för länge nu. Ibland får man helt enkelt inte tummen ur... :P (se inlägg 24 maj)

Dagens chock i alla fall!!
jag trodde jag hade skickat in alla csn blanketter angående min utbytestermin och var arg på csn för att de inte hört av sig på så länge. Så nu när jag letade igenom efter mitt inlogg till deras sida för att kunna kolla upp min status på ansökan så hittade jag vad jag trodde var mina kladdpapper till vad som skulle skrivas på ansökan så jag knycklade ihop dem och slängde det i papperskorgen. Inget mer med det just då men sen när jag gick förbi apperskorgen en stund senare så såg jag att det var en stämpel på "kladdpapprena" och det var då jag insåg att det var de riktiga blanketterna, jag hade aldrig skickat in dem! Shit alltså, fatta om jag inte insett att jag inte skickat in papperna...

TAAAAAAIIIIIIWWWWAAAANNNNN!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: