Theadamlife

magic number!!

Kategori: På svenska

japp nu har det hänt, jag har precis nått till 300 vänner på facebook! När jag först började med facebook så blev jag förfasad över hur allt gick ut på att ha så många vänner som möjligt och att det typ var ett sätt att visa upp hur många kompisar man har. Då blev jag mest förälskad i facebook för att man kunde göra så många test och man kunde gå med i massa lustiga grupper med konstiga namn nu däremot så har det blivit tvärtom. Jag HATAR alla tester som alla tar på facebook hela tiden, tack och lov så verkar alla ha kommit på att man kan välja "skip" och strunta i att skicka iväg requests till alla sina kompisar. Numera älskar jag istället att man kan se vilka vänner alla sina kompisar har och att det har blivit så lätt att hålla kontakten med sina vänner. Det är verkligen så smidigt och jag skulle typ ha förlorat kontakten med alla mina kompisar från Österrike och alla gamla vänner med för den delen känns det som.

På tal om Österrike så är det en tävling på gång för alla som varit ute på erasmus utbyte att skicka in lite foton till den kalender de kommer trycka upp för nästa år. Man fick lite pengar om man vinner så jag kunde inte låta bli, inte för att jag tror jag har nån vidare stor chans... HAde inte så många bilder som verkligen gav en känsla för folk som inte känner till sammanhanget. Dessa skickade jag iväg till dem i alla fall:

           




Men egentligen hade jag velat skicka med denna, älskar verkligen färgerna, allt som händer i den och poserna :D Saken är bara den att Alex skulle döda mig om jag gjorde det, vilket hon säkert kommer göra nu när hon ser att den ligger uppe här med :)



En människa som inte tillhör min nuvarande vänskapskrets har dessutom lagt en inlägg på denna blogg nu, är detta mitt genombrott? Tror inte det, men trots det är glädjen stor :)

Kommentarer

  • Lova säger:

    tyvärr spår jag inget genombrott i din blogg pga av det nej.. Jag får nog fler kommentarer från okända människor än jag får från mina vänner, och jag är inte nöjd för det :p

    2009-07-12 | 15:30:56
  • adam säger:

    men det var ju verkligen en nödvändig kommentar... Det är väl bara jag som lämnar kommentarer på din blogg ändå? Nåja, synd att det inte kan glädja dig lika mycket som det gör för mig då...

    2009-07-15 | 00:05:11
    Bloggadress: http://theadamlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här: