Theadamlife

Hello facebook!

Kategori: På svenska

Sitter på jobbet nu igen, Hanna gick tidigare så nu har jag extra mycket tid för mig själv här nere på byrån. Idag har det dessutom varit extremlugnt med väldigt lite folk som ringt och kommit in för att be om hjälp vilket innebär att jag kommer ha massa tid att sitta på facebook och glo i diverse bloggar.

Jag har verkligen insett det goda i bloggar. Jag älskar att ha koll på folk (kan låta lite sjukt vid första tanken) och det är så kul att höra vad alla kompisar är med om i sin vardag, så fram för bloggandet!

Den snälla tyska damen kom just in och bad att få tillbaka det som den tyska ostkakan stått på. När jag gick för att hämta den så såg jag att det visst var quarktorte (som den egentligen heter) kvar på den! Detta går ju självklart inte för sig så jag antar att jag är den som blir tvungen att äta upp den idag... ^^ Frau C kommer nog inte bli så glad för det, får nog lämna en liten bit till henne kanske... eller får se.. jag är som sagt ganska uttråkad :)

Kommentarer

  • Clara säger:

    Haha, I finished it.

    Den liger nu tryggt och säkert i min mage.

    2009-07-05 | 22:01:48

Kommentera inlägget här: