Theadamlife

Dagen..

Kategori: På svenska

har varit lång men ack så givande! Började med att gå upp extra tidigt och gå till gymmet innan jobbet, sen en hel jobbardag med Frau C vilket inte alls känns som en hel jobbardag, som hon själv sa;
- Jag har jämt så ont i magen på kvällen när jag jobbat ed dig Adam (här tänkte jag: what the fuck, magsår??) För jag skrattar jämt så mycket!

Joy to the world, den kommentaren gjorde min dag! :D

Trots detta var jag så skittrött när jag kom hem, troligen på grund av alla tyngder jag lyfte på gymmet samt alla miljoner kartonger av turistbroschyrer jag bar in till turistbyrån. Men ingen tid för vilande, när jag kom hem bar det iväg på fisketävling med kusin och kusinbarn. Jag vann tävlingen, fick 8 fiskar, gav upp efter åtta för att jag inte ville ta i fisken och masken längre! (alltid ska det vara något man klagar på)

Och nu sitter jag här, borde verkligen redan sova, jag mår så mycket bättre när jag fått ordentligt med sömn... Ska det va så svårt att lägga sig i tid?

Förresten, en hemlis; När jag åkte hem från jobbet idag hörde jag låten på radio, den som jag skäms så mycket för att jag gillar, den låten som sjungs av den artisten som jag tycker är fulast och har minst talang och låten är bara en produkt för att sälja med minimal äkthet, men jo jag blir så glad av att höra den.


Vågar du titta?
http://www.youtube.com/watch?v=-Z6jv-hM4P8&feature=related

Kommentarer

  • Clara säger:

    Haha. Åååh, jag menade självklart magsår. Nicht ;D

    2009-07-09 | 23:07:35
  • Anonym säger:

    haha, man kan ju säga att artisten du nämner lyckas ganska bra med sitt framförande, med tanke på att du inte tycker om honom. :)



    har skummat igenom lite inlägg, du skriver roligt!

    2009-07-11 | 19:01:15
    Bloggadress: http://saannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: