Theadamlife

Brand New Adam

Kategori: På svenska

Så har jag alltså bestämt mig för att augusti månad ska bli den mest träningsaktiva och nyttiga månaden någonsin, en nystart för att verkligen bygga upp varenda liten muskel och bränna bort det sista lilla fettet. Först hade jag tänkt mig en ännu mer ambitiös plan nämligen att även ge mig på GI metoden och sluta äta kolhydrater men sen insåg jag att för att kunna bygga muskeler och gå upp i vikt så måste man även äta mer. 

Min nya plan är från och med nu istället extra mycket protein ska ätas och extra mycket kondition, helst 30-40 min varje dag, detta förutom mitt "vanliga" träningspass som jag gör varje dag.  Det borde väl göra susen? :)

Här är det som jag riktar all min motivation mot:

 

Taiwan beach 2009!

Kommentarer

  • Åsa säger:

    Tjena!

    Var ju som du läst i Sthlm i helgen hos ett par som vi träffade på Dominikanska. Tjejen som vi träffade har en lillebror som pluggar marknadsföring i Växjö, och han kände igen dig! Philip Mackvicz eller något sådant heter han, känns det bekant? Världen är lite va? kram

    2009-07-31 | 09:09:14
    Bloggadress: http://asabackhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här: