Theadamlife

Twilight movie!

Kategori: På svenska



Vi har just avslutat en myspyskväll här hemma hos familjen NorsFjeldheimEriksson då vi tittat på Twilight! Istället för chips att snaska på så blev det pepparkakor, yammie! 
Jag har ju läst ut böckerna för länge sen men det är först nu som jag har tagit mig tiden att se den första filmen Och ja vad ska jag säga om den...

den var kort...

Boken ger ju alltid så mycket mer än filmen och i detta fall så var det extremt tomt innehåll i filmen. För er som har läst den så undrar jag vad som hände med allt velande och vänskapen med Jacob? Försvann helt. Och dan och ulrika hade inte läst boken innan så de hade svårt att fatta hur allt hängde ihop och jag kände med att det var ganska mycket lösa trådar. Enda anledning till att jag såg filmen är för att nästa släpps här i Kaohsiung idag eller i veckan eller när det va.

Men filmen var verkligen snyggt gjort (trots den dåliga kvalitén på filen), dessutom fanns det ju vissa hetingar med. HELLO Rosalie in Baseball outfit! ;)

Bästa är nog ändå soundtracket till filmen, hittade det på spotify:
Twilight

Kommentarer


Kommentera inlägget här: