Theadamlife

Krångel!

Kategori: På svenska

En av de värsta sakerna med att dagen med stort D närmar sig är att man inser hur många saker man har glömt att fixa. Idag upptäckte jag till exempel att mitt färsäkringskort hade försvunnit... Denna himla försäkring är för övrigt det största bekymret denna helgen.

Först när jag hade skickat efter den så var det genom min kusin och då var det ändå i god tid innan jag skulle åka, typ en månad sen. Det tog sen massa veckor innan jag fick den och sen när jag väl fick den så var det fel datum, sen glömde jag ringa till dem och säga det på ett par dagar, sen när jag väl ringt så fattade han fel och jag fick bara ett intyg på att min försäkring skulle gälla ända in i februari. Bara det att jag fick inget nytt inbetalgningskort vilket betyder att försäkringen gäller ändå inte tills dess! Nu sitter jag och hoppas att inbetalningskortet kommer imorgon...

Jag har för mig det var samma problem förra året, varför lär jag mig bara inte! Eller jo det måste jag ändå säga att jag gjort i år, bara det är länsförsäkringar är ett lite lagom seeeeeegt företag, jävla skit...




Nu har jag sagt hej då till ännu en person, Mr D, samt överlämnat mitt älskade spotify till honom för safe-keeping. Buhu, hur ska jag klara mig utan den!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: