Theadamlife

Fest i blodet!

Kategori: På svenska

Gårdagen var verkligen lyckad, så roligt indeed. Det var inflyttningsfest för att min gamla goda vän Frida flyttat in med sin pojkvän Kristian i Jönköping. Hennes egen lägenhet hade nämligen råkat ut för en läcka så den ska totalrenoveras! Inga sorger för det dock, hon kommer inte behöva betala någonting för det. Ett väldigt bra examepel på tur i oturen med andra ord. Efter att ha krånglat lite fram och tillbaka med olika sätt att komma dit så bar det till slut av.

           

The man & the outfit of the night var orange och vitt. Frida och jag var lika glada som alltid att ses samma med bartendern, a.k.a Kristian




Hahaha, underbar bild. Frida ser ut att vara ute och jogga och Kristian låtsasklättrar på en vägg. Natten var som vanligt för kort. Jag fick dessutom två komplimanger för kvällen, en man som sa att han var jätteavundsjuk på mitt hår och en annan kille som kallade mig för "stjärna". Inte illa, synd bara att de båda var män :P 

Borde nog komma ut till Jkpg lite oftare, fin fin stad verkligen och klubbarna har ju öppet ända till kl 2 på natten! :O (ironi) DJ:en spelade mina favoriter hela kvällen så det blev en ordentlig workout. Saknar klubbandet verkligen...

Kommentarer

  • Ann säger:

    Nu när du säger det så tror jag att det finns en inställning där du kan välja om din blogg ska visas i googlesökningar. Jag vet inte riktigt var, du får klicka runt lite. KLart vi kan ta en fika, när var hur?

    Puss

    2009-08-03 | 08:09:58
    Bloggadress: http://theanniediaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här: