Theadamlife

2 veckor..

Kategori: På svenska

... 14 dagar 7 timmar och 14 minuter kvar i skrivandes stund tills jag och Bob är på planet till Hong Kong! Är lite stressad över allt som ska hinnas med. Hoppas bara att jag inte sabbar det... Idag satte jag igång med att lära in mig allt till tentan som är på fredag, än så länge har jag inte stött på nått som är svårt. Fan att jag inte insåg tidigare att om jag bara satt mig ner en dag innan tentan så hade ja klarat den på första försöket... Surt, känner dessutom igen mig i den situationen, att man inte lär sig!

Har varit lite väl mycket Madonna på senaste tiden tror jag, inatt drömde jag att jag vann en biljett till att få komma hem till henne och träffa henne. Det var lite som i filmen Willy wonka att jag hade en gyllene biljett. Jag kom dit i alla fall med några andra och till en första början var hon iskall men sen charmade jag henne på nått sätt och det slutade med att vi blev vänner. Det sista innan jag vaknade var att hon ringde till mig och i mobilpresentatören så stod det att inkommande samtal kom från Travoltas limousin... Ja drömmar alltså! Det är bara för att jag känner mig stressad, kommer bli livliga nätter nu den sista tiden, jag har så lätt att prata i sömnen också... pinsamt.

Älskar för övrigt Madonnas nya singel. Är precis samma beat som remixarna på konserten. Först var jag lite tveksam men nu är jag helt såld! Hittade också denna remix nyss, me like!

Report on the last weekends activities is coming ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: